close





























現實上,一般呀媽都唔掉你落街ge(我諗)

而期待已久的新年終於到啦!先祝大家身體健康。



係咖喱的回憶當中,新年除了為我帶來利是外,就是肚仔痛。



因為實在太多野食,又無注意保暖,所以有幾次我都瀨野。



咖喱是每年都有一次上吐下瀉先安樂的人orz



包括感冒菌入腸、腸胃炎和濕熱引起的。



所以應付呢種事,我可謂經驗十足(雖然每次都係咁辛苦)



今日就以小弟的經驗和愚見,分享一下肚屙後可以食咩野。



先說明,這還是要看你下瀉的原因,如身体不適應先看醫生,以下只屬個人經驗。



1)蕃薯粉
 



蕃薯粉 (Sweet Potato Starch) 一般蕃薯粉呈顆粒狀,有粗粒和細粒兩種,
通常家中購買以粗粒蕃薯粉為佳。蕃薯粉融於水中後加熱會呈現黏稠狀,
而蕃薯粉的黏度比生粉高。”(quoted
from yahoo knowledge)



有一年我訓醒起身又唔舒服,我就知來了!
但今次媽媽就煮左薯粉糊仔我食,食完真係好左少少。
我媽話係佢鄉下的肚應對食品LOL



煮法:蕃薯粉兩匙,用少少室溫水沖開左佢,再用一碗多熱水煮做糊仔(不能太X,否則難以入口)



雖然網上都沒有薯粉這方面的資料,更沒文獻支持,也許和蕃薯的功能差不多?
我吃後會減少
水,慢慢會變回正常的便便。
其實如下瀉時,身体無力,又吃不到其他東西時,這個倒可以補充一下能力。
如覺得難以入口,可加入蜜糖之類調味。



 



2)自家製肉餅飯



如果稍稍好了一點,其實應食飯類來補充体力。
而正正咖喱每次都搞到手軟腳軟,呢種感覺比
的時候更折磨!
為何我會吃肉餅,我也不知道耶,也是媽煮什麼我別什麼啦。
當然肉餅不會有難消化的東西和肥豬肉,而且是家人自家“啄”
的肉餅。補充体力,又不會寡。



 



3)蘋果+西蘭花



基本上醫生會跟你說不要食生冷野,生果大概也屬於生冷一類。
所以我會在狀況好一點才會食,仲要係係咁食個隻,早午晚都食。
因為個幾日個口都淡貿貿,終於有D甜味的野入口,心情都好D啦。
在這裡我要跟大家上一節課,有時我地少食菜的話,腸道減少蠕動,都一樣會肚痛。
呢個時候,蘋果+西蘭花絕對係你的好朋友。
西蘭花含大量食用纖維,在一般蔬菜中算含量的最高。
但只係食菜係唔夠的,根據我的中7 BIO知識,光吃纖維一樣有機會便秘
而我們需要的是蘋果,蘋果含有果膠,果膠加纖維才是正常通便的組合。所以大家要多吃!


附加小知識

好多現成中藥例如咩咩
丸、咩咩散,都係會減慢你的腸道蠕動,令你減少肚屙。
如果你以為自已冷親而肚
屙,而實則係消化不良。
但你又食左呢種藥,只會令你更辛苦。就算之後再食西藥,療程都會慢D。

大家記得要小心身體
更要孝愛一下媽媽,無左佢我病左都唔點好LOL
新一年祝大家心想事成!


========================

鐘意咖喱的朋友請like小弟的facebook fanpage

會不時upload fanpage 限定的漫畫和新動向

未命名2

arrow
arrow
    全站熱搜

    CurryCheung 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()