終於到復活節~假期啦!!

我今年變成大專生,先第一次感覺覺到復活節的力量。

我終於可以休息下,呢個時間緊係細佬去睇期待已耐的「古魯家族  」啦~yohoo



復活節睇戲係好多人,我一早去排隊,點知排錯門口LOL!!!

好彩都仲有少少正常位,不過因為仲有好多人係我最面,所以開左場後仲有好多人出出入入入入出出...

同D小朋友笑聲睇戲,成個人好似候生左/3\

講返正題,不得不說現在的3D技術大為成熟,睇落好舒服好有「空氣感」,讚!

成套戲對小朋友黎講係好笑到震,但我就無咩點大笑。

可能我大個左,又睇得太多低俗的笑片LOL

但諗深層,呢套戲的笑點都好簡單直接,所以大家要抱住一顆童心去入場。

不過so far我都睇得好開心 整個flow都好無冷場,由頭到尾都好好睇。

只係配音方面同sound 個方面有點差,我好幾到地方都聽唔到佢講咩...




之後同細佬食pizza,仲補買左生日禮物俾佢(佢2月尾生日到依加LOL)

開開心心,簡簡單單就過左一日

祝大家都後活所快樂( ´ ▽ ` )ノ

========================

鐘意咖喱的朋友請like小弟的facebook fanpage

會不時upload fanpage 限定的漫畫和新動向
arrow
arrow
    全站熱搜

    CurryCheung 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()