你的下一代未必會俾人激X,但可能會被化學品毒親

近來,咖喱對個人護理產品有害的情況,愈來愈關注

所以希望有更多方法去免卻身體「受污染」(我知護膚品方面無得點搞,無錢的話...)

不論男女老少,洗頭水一定是日常不可或缺的產品

就算不護膚不化妝,都總會接觸到

但其實市面上很多洗頭水都含有害物質(雖然是無可厚非加一早就知,但詳情請看短片)

就連某baby shampoo 都曾被驗出有致癌物,叫人震驚

所以咖喱已經投入了「無毒洗髮」的行列,避得一樣得一樣!




唔想睇字可以睇片,我講你聽 (記得subscribe LOL)






http://www.youtube.com/watch?v=bcfoYADeNLQ

咖喱祕方就係 都市閒情衝去你廚房之MAY姐都用佢黎打芡之生粉

話說早早早早排我去剪個靚髮

師傅話我個有餅頭髮「痴埋一餅」,叫我返屋企用生粉“拿”下佢再沖水就OK

重點來了,碎粉可以吸油定妝;生粉同樣可以吸油

其實洗頭主要係洗走頭皮和頭髮的油脂等

油脂除了可以滋潤頭皮,更可以殺菌

但耐一耐唔洗頭的話,油脂就會變成細菌和點蟲蟲蟲蟲飛的溫床

所以我地只要清洗乾淨就可以,亮亮麗動LL的髮絲只係浮雲而已...

使用方法

將生粉放到頭髮上,用手指頭(不是指甲!)按摩頭皮每一寸地方

然後髮絲也要按摩好,確定大部份地方都按摩過後,待數十秒,沖水即可

沖水時,你會發現頭皮怎麼還是油油的

其實是生粉加水後變成煮食用的「芡」

只要再沖沖,頭髮待乾時就不會有這感覺

頭髮完全乾後,是變得超級乾爽,也沒了頭油的臭味

咖喱試過洗後兩天,髮絲還是很爽

如有興趣將「生粉洗頭」變為習慣,可以用樽裝起生粉

現在冬天,男仔一般隔日洗(沒做運動的話)

女仔覺得沒滋潤到頭髮的話大可用髮尾油

還有,用生粉按摩是還是穿著衣服吧,不然會病的LOL

thanks for coming

========================

鐘意咖喱的朋友請like小弟的facebook fanpage

會不時upload fanpage 限定的漫畫和新動向

未命名2

arrow
arrow
    全站熱搜

    CurryCheung 發表在 痞客邦 留言(26) 人氣()