今年終於入讀設計相關課程的我,其實由中4開始就喜歡拍片,中5拍了第一條微電影
由預備到拍攝到後期製作,一手包辦的成功感很大。
而最近咖喱也有了自己的YouTube channel 了,以後會陸續放上新片。
這Channel沒有特別主題,只要是我喜歡的就會拍。(基本上都係搞下笑)
而第一炮就係咖喱同朋友的「韓式炒年糕」煮食節目
但其實係文藝復興後現代文明的笑片,只要你笑點有返咁上下(低)就應該會笑。
好,即刻去片。記得睇晒,喜歡的話請按“LIKE” 和訂閱啦。










好啦,如果睇完真係想整的話,我簡單說一下煮法。



材料:韓式年糕
            韓式辣醬
            茄醬

步驟:
﹣煲水,加入少量油和鹽
﹣滾水後加入年糕至浮面
﹣撈起年糕,用廚房紙印乾待用
﹣準備平底鍋,開大火 加入少量油,兩碗熱水和辣醬
﹣辣醬融化後加入茄醬,醬汁混合後即放入年糕
﹣將年糕炒至醬汁平衡依附在年糕表面
﹣然後較中火加蓋至醬汁收水即可


真的價錢平,簡單易煮加飽肚
大家都可以試下:P
咖喱張的YouTube channel 好快會有新video,請密切留意。

最後
我真的驚左你,唔好追住我啦


鐘意咖喱的朋友請like小弟的facebook fanpage

會不時upload fanpage 限定的漫畫和新動向

未命名2
https://www.facebook.com/pages/%E5%92%96%E5%96%B1%E5%BC%B5/424887427524383





arrow
arrow
    全站熱搜

    CurryCheung 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()