我今年雖然入讀有關廣告的科目,但睇過的電影種類少之有少

而我咁大個仔,今日終於睇左第一套cult片



多謝3ever4ever的Miss Lee 讓我睇到呢套戲

講真,一開始睇到預告片,真係心諗:「到時會唔會訓著架´д` ;。」

影住D好似UFO的野飛來飛去,可能要call達文西上我身先睇得明

點知!我覺得比我之前睇的Hollywood片來得更好睇

不要理個預告片,入邊的演員刻畫等好分明

是一套「易入口」的cult片!節奏十分smooth

內容我不評論了,但認真係無冷場有笑點有特技的納粹色彩電影
雖然我無讀過history,都知呢套影片入邊的納粹係終極FF ψ(`∇´)ψ

不過唯一係,我睇完有D煩惱

呢個世上點樣的理念、點樣的組織 先做到被納粹洗腦的人所講的「和平、愛。。。」之類呢

定係所有野一經人類手,都會變質呢?

年尾壓軸的驚喜之作!趁假期開始,有無興趣都應該入場睇下(((o(*゚▽゚*)o)))

http://hk.movies.yahoo.net/movie/trailers/19167
arrow
arrow
    全站熱搜

    CurryCheung 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()